Blogia
JONNETE

Una noia de 13 anys de Gran Bretanya vol morir degut a una malaltia incurable.

Hannah Jones es una noia de 13 anys, de gran Bretanya que pateix una leucèmia des de els 5 anys, incurable, el metges li van proposar de fer un l’ implant de cor però ella la va rebutja, i va dir que no perquè igualment tindria la mateixa enfermetat i ella a dit a la televisió i als diaris que vol passar els últims dies amb els seus companys/as i amb els seus pares degut a la enfermetat incurable.

 

Però per dir això a tingut que anar als tribunals i a surtit guanyant perquè el tribunal esta d’acord amb lo que diu ella. Hannah Jones vol morir dignament perquè vol acaba la seva vida amb 13 anys que no que li trasplantin el cor perquè te por que la operació li vagui malament. Tomar aquesta decisió a de ser molt dur per ella i la seva família, companys/as etc.

 

L’opinió dels experts es que ja la nena te opinió per decidir si li fan el trasplant de cor o vol morir dignament i els seus pares estan d’acord perquè es millor que la deixin morir que no que sempre tinguin que anar a l’hospital 

 

La meva opinió es que jo estic d’acord amb la seva decisió perquè si jo tingues leucèmia també diria que em deguessin morir dignament 

 

0 comentarios