Blogia
JONNETE

El semafor dels coloms

Està molt bé que fiquin semafors per ebitar accidents però el que hi ha a L’Abat Marcet tarda molt perquè es de picar-hi al boto i llavors tarda molt en ficar-se verd pels peatons com jo o altre gent i abegades desde la meva finestra de la meva casa bec que passen molts peatons i creuen en vermell perquè està farta de esperar, i també perquè a dalt del semafor sempre hi han coloms i sempre estan cagan i el pas de cebra esta tot ple de merdes del coloms i esta yo escric aquesta carta perquè que canvin el semafor i el fiquin un normal sense que no estingui que apretar el boto i també perquè facin algú contar els coloms a mi m’agraden els coloms però a vegades et caguen a sobre i a mi un dia em van cagar a sobre i als coloms els hi vaig tira una pedra.

0 comentarios